Login

Prize 2022

 Winner of the 2022 edition is:

 

1° Award

Cinzia Pinello, Università degli Studi di Palermo

Thesis "Brand Alliances: a Network Perspective with application to the fashion industry"

 

Mention 2nd Classified

Marius Mathias Andreas Huber, Università degli Studi di Bari

Thesis "Harder, better, faster, smarter? smart products, their evolving character and the consequences of their acceptance exemplified with autonomous cars"

 

Mention 3rd Classified (equal merit)

Francesco Smaldone, Univeristà degli Studi di Salerno

Thesis "Corporate profiling: text analytics for employability skills mining"

Riccardo Valesi, Libera Università di Lingue e Comunicazione (IULM) di Milano

Thesis "Neurocinema: genesi di un modello valutativo dell'efficacia dei processi di comunicazione cinematografica. Un approccio neuroscientifico alla comprensione delle comunicazioni audiovisive"

 

Headquarter
Department of Economy, University of Parma
Via J.F.Kennedy 6, 43100 Parma
Tax Identification Number 93053280504 – VAT Identification number 01718720509

Organizational Offices
located at the Sapienza University of Rome, Via Salaria 113, 00198

© Copyright Società Italiana Marketing 2016

Credits Cone - Powered by